YES endelig


BrianSPC

New member
Får min på fredag, forhandleren går igang med den mandag morgen, de sætter en Akrapovic titanium udstødning på, KN-filter, Rizoma vindskærm, og så kører de den ind på rullefelt, spændende at se hvad det har givet. Så er frisk på en køretur lørdag evt ;-) skal jo ud og have overstået de 1000km tilkøring så den snart kan få noget gas :)

Senere engang når der bliver råd kommer nok :
DNA filter og luftfilterkasse mod, Power Commander, flytte nr plade op til baglygte, motorkåbe, bedre affjedring i bag.

Har ventet siden d. 26.06 så glæder mig til endelig at få den ;-)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

jeppebm

Moderator
Fedest :D - Jeg skal køre sammen med min kørelære og nogle af dem jeg tog kortet med om sønsdagen til lukning af bakken :) - Vi mødes på Ryesgade kl.17 - det kunne være en god anledning til en køretur for os alle.
Men ja lørdag :D synes jeg kunne være nice.
 

BrianSPC

New member
Jeg kan nok kun lørdag. Men tør ikke love noget før MC'en står i garagen :) men skulle meget gerne hente den fredag efter arbejde, så den er klar til en tur lørdag. Men kan lige skrive når den er kommet hjem fredag, så kan vi da evt aftale en køretur lørdag. Er der andre MT-07 medlemmer der vil med ?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

BrianSPC

New member
Argh, bor du på Sjælland ? For så bliver der sgu nok lige langt nok at køre for mig, jeg jo bor i midt Jylland


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

jeppebm

Moderator
haha ja for satan havde jeg glemt at kigge! - Ja jeg bor i Skovlunde - men skal forsøge mig med en tur til djursland d.26 september - familiereunion :D
 


Top